U gebruikt een verouderde browser. Wij raden u aan een upgrade van uw browser uit te voeren naar de meest recente versie.

Klachtenregeling.

Ik wil u zo goed mogelijk van dienst te zijn. Het kan echter voorkomen dat u niet geheel tevreden bent over een bepaald aspect van de dienstverlening of over een declaratie. In dat geval verzoek ik u uw bezwaren eerst aan mij voor te leggen. Indien dit onverhoopt niet tot een adequate oplossing leidt, dan is er onder beschreven procedure:

1. Heeft u een klacht?

Het heeft veel voordelen rechtstreeks het gesprek aan te gaan als u iets dwarszit. De bedrijfsarts kan zijn/haar reactie geven en specifiek ingaan op de punten die u aanvoert. Heeft dit niet het gewenste resultaat en blijft de onvrede bestaan, dan kunt u een klacht indienen. U kunt uw klacht indienen per mail op het mailadres zfb@epsnet.nl (of per post versturen aan ZFB-secretariaat, Weegschaalstraat 3, 5632 CW Eindhoven).
Wilt u in uw beschrijving de volgende gegevens opnemen: de datum waarop het betrekking heeft, de naam van de bedrijfsarts die het betreft, uw naam en geboortedatum, en een beschrijving van uw klacht? Het is prettig als u duidelijk vermeldt hoe en wanneer u bereikbaar bent.
Er zal binnen 5 werkdagen contact met u worden opgenomen door de klachtenfunctionaris.

Spreekuur locatie L.S. Kam

Keuringen kunnen worden uitgevoerd indien u:

Geen KOORTS heeft

Niet HOEST

Niet VERKOUDEN bent. 

Bel of mail voor een afspraak

 

    (op afspraak)

*  "het Torentje" / Monumento Urbano

    Musical 23

    1507 TS Zaandam

 

*  Vanaf januari 2020 ook in (op afspraak)

   "Ons Huis" 

    Zuidkerkenlaan 23

    1906 AC Limmen

 

Bel voor een afspraak:

06-41266273

info@kambedrijfsarts.nl

 

Voordelen:

- Één contactpersoon

- Directe lijnen/communicatie

- Digitale verzending naar CBR

- Keuring vaak binnen 1 week mogelijk

© 2009-2021. Kam Bedrijfsarts - Zaandam. All Rights Reserved.